Ta strona wykorzystuje pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".

Nie zgadzam się

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ogólnie o konsultacji:

1

Czy muszę mieć 18 lat aby korzystać z systemu?

Tak.

2

Czy mogę kupić tabletkę dla koleżanki?

Nie. Koleżanka musi się sama zarejestrować. Jest tak jak w normalnym gabinecie.

3

Czy decyzje o leku podejmuje lekarz?

Oczywiście, zawsze.

4

Jak długo trwa wypełnianie kwestionariusza?

Pięć do siedmiu minut.

5

Kiedy następuje płatność?

Po konsultacji, przed wystawieniem recepty. Jeśli nie chcesz recepty, nie musisz płacić za konsultację.

6

Co muszę wiedzieć o swoim zdrowiu zanim rozpocznę konsultację?

Wzrost, waga, czasami wynik testu ciążowego, czy masz nadciśnienie, czy przyjmujesz leki na stałe i cierpisz na przewlekłe schorzenia uniemożliwiające stosowanie hormonów.

Techniczne:

7

Czy serwis jest bezpieczny? Jak przekazywane są dane?

Wszystkie dane są przesyłane szyfrowanym połączeniem SSL.

8

Jak przechowywane są dane?

Wszystkie dane są przechowywane bezpiecznie w serwerze na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Dane konsultacji/ wywiadów medycznych są przechowywane w sposób niejawny i uniemożliwiający bezpośrednią identyfikację. Krytyczne dane użytkownika są przechowywane w postaci zaszyfrowanej.

9

Kto ma dostęp do moich danych?

Lekarz ma dostęp do konsultacji i ich historii. Asystenci mają dostęp do danych kontaktowych, w minimalnym zakresie niezbędnym do wyjaśnienia i procesowania konsultacji.

10

Jak mogę opłacić konsultację?

Karta, blik, przelew i inne sposoby dostarczane przez przelewy24.pl. Płatności realizowane są wyłącznie za pomocą tego serwisu.

11

Czy serwis jest monitorowany od strony technicznej?

Oczywiście, bardzo starannie. Audyty bezpieczeństwa są w KliniceDlaKobiet.pl regułą.

O serwisie:

12

Jak działa serwis?

Serwis działa raz dwa. Wypełniasz formularz, ja go oceniam i jeśli wszystko jest ok otrzymujesz receptę. Jeśli Twój stan nie pozwala mi na bezpieczne przepisanie leku, nie płacisz.

13

Czy serwis jest zgodny z RODO?

Tak, oczywiście.

14

Czy konsultacje online są bezpieczne?

U mnie na pewno tak. Mam duże doświadczenie w diagnozowaniu z użyciem telemedycyny.

15

Co muszę zrobić żeby skorzystać z usług Kliniki dla Kobiet?

Mieć 18 lat i zarejestrować się do Kliniki. Poza tym mieć Internetowe Konto Pacjenta w serwisie pacjent.gov.pl, oraz możliwość dokonania płatności przez internet.

16

Co muszę wiedzieć zanim rozpocznę konsultację?

Powinnaś umieć opisać swój stan zdrowia w zakresie waga, wzrost, ciśnienie itp. Powinnaś być świadoma terminów takich jak cytologia.

17

Jak długo trwa będę czekała na otrzymanie recepty?

Minimalnie kilka minut, średnio powinno być około godziny. Gwarantowany czas to jedna doba.

18

W jaki sposób odbiorę receptę?

Recepta będzie dostępna w Panelu Pacjenta w portalu KlinikaDlaKobiet.pl. Kod do recepty zostanie wysłany do Ciebie z serwisu KlinikaDlaKobiet.pl na adres e-mailowy, który podałaś podczas rejestracji. Ponadto, jeśli posiadasz Internetowe Konto Pacjenta kod do recepty przyjdzie również na Twój telefon.

19

Czemu musze się rejestrować? W sieci istnieją podobne usługi gdzie nie musze nie rejestrować.

Rejestracja jest konieczna jak w każdej poważnej klinice/poradni.

20

Czy mój lekarz rodzinny wie o tej konsultacji?

Nie, natomiast może dowiedzieć się o lekach jakie przyjmujesz w zakresie udostępnianym przez IKP.

21

Czy moje dane są gdzieś udostępniane?

NIGDY i NIKOMU. Żadnych marketingowych baz danych, żadnych partnerów. Twoje dane są przetwarzane TYLKO i WYŁĄCZNIE w minimalnym zakresie pozwalającym na konsultację i wystawienie recepty.

22

Bardzo dbam o poufność. Kto ma dostęp do informacji których udzielam?

Do danych z wywiadu medycznego tylko lekarz. Asystenci uzyskują dostęp do e-maila i numeru telefonu gdy tego wymaga wyjaśnienie rzeczy nie związanych z medyczną stroną konsultacji. Osoby dbające o techniczną stronę serwisu KlinikaDlaKobiet.pl mają wtórny dostęp do danych i wyłącznie z zakresie wynikającym z przeprowadzenia działań administracyjnych i utrzymania serwisu (kopie zapasowe, update).

23

Do kogo jest adresowany ten serwis?

Szybka odpowiedź: do kobiet :-). W szczególności rozróżniam dwie grupy konsultacji. Konsultacie kontynuujące lek czyli regularna antykoncepcja i Hormonalna Terapia Zastępcza oraz konsultacje jednorazowe/doraźne: antykoncepcja awaryjna.

24

Czy mogę dostać receptę na antykoncepcję awaryjną?

Tak.